@ STORVRETA

Har äntligen blivit klar med uppgiften i Egnelska B . Skulle skriva en uppsats om "This is my dream house" . Skulle vara på 300 - 350 ord . Inte jätte svårt när man väl har kommit igång och får upp flowet !

Nu sitter jag hemma i sängen i Storvreta . Har käkat lyxmiddag , makaroner och köttbullar . Mums ! Tack för maten Linda , hehe det var jätte gott ! Nu ligger vi och slappar i sängen , jag och miss turkland . Sen någon gång framåt kvällen ska jag väl dra mig hemmåt för ikväll är det Robinsson och Sol, fest & oroliga föräldrar och det kan man inte missa ! Och imorn händer det grejer ska ni veta . Ni anar inte !


man blir som man umgås


Kommentarer
Postat av: Mamma Hammar

Varsågod Hanna, det var riktigt avancerat att laga denna maträtt, jag glömde totalt bort att du skulle ha mannagrynsgröt. Ha det så bra när vi är borta!!

Kram på dej <3

2011-09-15 @ 21:15:41
Postat av: Mamma Hammar

varsågod Hanna, ja maten var riktigt avancerad att laga, glömde bort att du ville ha mannagrynsgröt.

Ha det så bra när vi är borta!

Kram på dej

2011-09-15 @ 21:17:54
Postat av: Mamma Hammar

oj jag tror jag råkade skicka kommentaren två gånger, hihi

2011-09-15 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0