SNABBASTE LÅTEN

Min dag har bestått utav träning lite mer träning och städning . Tränade fotboll imorse med våran nya läskiga tränare . Men det var rätt kul ändå faktiskt ! Sen kom Sverige och vi drog en sväng på gymmet också . Två timmar och trettio minuters träning . Det var hur kul som helst ! Premiär på gymmet och allt men underbart sällskap ! Kan inte bli bättre .

Sen tog jag ett litet farväl av Sverige som somsagt ska bli turk för en vecka nu . Kommer sakna dig din mes !
Kom hem och tog en duscha samt en lunch som för ovanlighetensskull bestod utav pasta (!) haha . Sen fick jag ett ryck och började städa mitt rum . Kände att det verkligen behövdes för har inte städat mitt rum från mina dammhögar på jätte länge . Så nu luktar det tillochmed gott i mitt rum !

Nu ska jag fördriva tiden med att inte göra ett skit tills maten ska börja lagas . Sen ikväll blir det fredagsmyys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0