PSYKOLOGI LEKTION

Sitter på Psykologi lektion med min lilla klass och min helknasiga lärare . Har inte mycket att skriva om . Min vardag nuförtiden innehåller bara plugg , träning och mer plugg , kankse lite kompisar om jag hinner och mer träning och mer plugg . Något på det viset . Jag blir nog van snart . Lunchade men pappsen idag ockxå . Amazing thai , hur gott som helst . Välbehövt , absolut !

Btw , matchen i söndags vann vi med 2-0 eller ngt . Jag stod i mål andra halvlek . Var hur kul som helst fast jag var jätte orutti men höll nollan så är glad ändå ! Match igen i helgen , sista för säsongen . Lite ledsamt faktiskt men träningen slutar ju inte för det så jag är glad ändå . Ska möta serieledande månkarbo som är obesegrat . Kan bli en svår match men vänta , ingen bryr sig . Vi är lika dåliga ändå !

Kom precis på att jag inte kommer gå i skolan från och med jullovets början fram till sportlovets slut ! Vänta , livet leker . Nu blev jag yber glad . Lyckan sjuder inom mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0