DU SKA FÅ MIN GAMLA CYKEL

Efter mycket om och men så får jag väl ta och starta igen . Kände att orken tog slut där någonstans . Skolan började . Hanna ville inte . Men nu ska jag vara snäll mot er som klagat på mig ! H3h3

Har väl inte gjort värsta märkfulla sakerna på sistonde . Spelat massa fotboll , hajkat med klassen , umgåtts , sovit , borstat tänder ah ni fattar . Idag har jag hjälpt min golliga kompis erika med nått jobb i skolan så ser ut som el docka för tillfället . Just nu sitter jag på Kemi B lektion . Vi går igenom allmänna gaslagar , kollar på klipp på youtube och massa grejs . Vi slutar två idag för ovanlighetens skull . Det blev nån lektion inställd , flytta fram den sista ah ni förstår . Sen ska jag ut till ekebylund för att umgås med min älskade sverige som ska bli turk för en vecka .. Kommer sakna henne massor !

Nej nu ska jag lyssna på genomgången om Gay-Lussac's Law


ungefär såhär ser mitt huvud ut . fullproppad och kaos . förstår typ nada
KEMI B


Kommentarer
Postat av: Hannah Montana

hihiihihihihihihihihihihihihiihi. jaaaaaaaaaaa. det där vakuum-grejen är COOL! GAHH :D pÖzZ

2011-09-15 @ 13:23:06
URL: http://prelishie.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0