PARTYING UNTIL TOMORROW


Ser ni hur långt mitt hår har blivit? Det här är ett mirakel. Trodde aldrig mitt hår skulle växa ut igen, och vilka jobbiga år det har varit med halv långt hår. Klipp aldrig kort hår om ni inte vill ha kort hår livet ut! En stark rekomendation till er som funderar på det här. Har ju faktiskt klippt mig under dessa år också så det har inte vuxigt sådär lite på tre år men det sista året har varit kaos. Okej strunt i mitt hår. Fast ne. Asså ser ni hur coolt det här är! Jag är helt paralyzerad. Tror ingen kan förstå min lycka. Ni fattar inte hur stort det här är!

FREDAGSMYS


Kommentarer
Postat av: memelisan

oh lala, hot mama !

2011-10-21 @ 17:12:54
URL: http://emeliesweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0