YELLOW DIAMONDS IN THE LIGHT

Helloj gott folk. Här står jag mitt i allt köksspring. Mammsen och pappsen är ute och hämtar båten från besiktningen och är väl på väg hem snart skulle jag tro, dock så åkte dom över middagstiden så jag får laga middag själv, vilket alltid resulterar till en sak: sen middag!

Idag bjuder huset på något alldeles speciellt.. Eller jag orkade inte så det blev pasta med söndagsen kycklinggryta. Enkelt och bra. Pastan står på spisen, kycklingen pep just från mikron (skämtosido), och här står jag och latar mig.

Ikväll är det fotboll som gäller. Damallsvenskan just nu och klockan 20.05 sverige - holland. Man ska inte hoppas på för mycket när det gäller sverige men klart jag hejar på mitt land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0