DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS

Dagen började bra med ett uppfriskande fotbollspass ute i morgonkylan. Åkte sedan in mot stan för att träna lite mer med Sverige på Friskis. Gick sedan in mot stan för att ta en sväng på hm och drömma oss bort lite. Hookade upp med pappa också så nu sitter mina läsa pengar inne på mitt konto och jag ska inom kort så ett riktigt visa kort eller vad det är, vilket betyder att jag kan betala saker från internet med mitt egna kort. Hm här kommer jag!

Åkte hem för att ta tag i städningen en gång för alla så har damsugit och städat övervåningen. Tog en duscha och nu sitter jag här och latar mig. Nu ska jag ner till min gapande far som står och ropar på mig. Ska äta mat ffs. Ikv blir det fredagsmys och vem vet vad kvällen har att bjuda på? Jo jag mohah


gårdagens med ett leende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0