WE BRING THE STARS OUT

Thorenspelen idag då . Brännboll stod på årets schema . Det var kul faktiskt även om jag var helt urdålig på det ! Men vi spöade alla lag i gruppspelet så det kändes skönt ! Sen fick vi möta Bp3 i final och då gick det lite sämre höhö . Men dom hade bara killar och det är fuck när det gäller brännboll så jag skyller på det . Men vi slog BpMt1 och Bp2 så det var det allra viktigaste !

Nu sitter jag och väntar på min gulliga lilla soffa som är påväg ner hit till moi . Vi ska gå till ica och köpa lite mumsmums . Asså inte bokstavligen mumsmums men lite sånt där som är mumsmums . Sen ska vi skynda oss hem och mysa ner oss framför tv för ikväll händer det . Det vi har väntat på hela våren och sommaren ! Hur många lingon finns det i världen ? Den frågan får vi svar på ikväll ! Jag är sjukt taggad på den här kvällen . Den som stör mig åker på smisk !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0