RUBRIK RUBRIK RUBRIK RUBRIK

Vaknade imorse av att det var storm ute . Som jag säkert har sagt förut så låter det hur mycket som helst när det regnar utanför mitt fönster eftersom verandataket är precis utanför . Jag lovar det haglade imorse eller ngt . Sen var min markis nerdragen så den höll på att blåsa sönder så det var kaos . Jag orkade inte gå upp och stänga fönstret men tillslut fick jag ge mig . Drog upp markisen och stängde båda fönstren . Sen kunde jag sova . Fast nej då kommer hunden in och lägger tassen i sängen och piper som en gammal tekanna . Då var det kört . Ingen ville att jag skulle få sova imorse ..

Nu ska jag snart ner och äta frukost för att sedan gå ut med hunden och sen åka iväg på fotbollsmatch som jag är allt annat än taggad till . Men det ska väl bli kul . eller ?


fotboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0