KIWI , MIN PLUGGKAMRAT

Det var ett tag sen sist . Känner att jag inte orkar bry mig .
Skolan har börjat och jag har redan plugg och inläningar som ska in . Gjorde mitt första grupparbete idag . Dock inget stort men jag känner hur det här året kommer ta på mina krafter . Satt med plugg hela eftermiddagen igår och sitter även nu med nytt plugg . Tröstäter lite kiwi också så så ledsen är jag inte men jag kännde för en paus så då hamna jag här !

Jag ska svara på massa frågor om "De levande organismerna" . Hur kul kan det bli liksom . Ahja gör jag det här så kan jag höja mig i Biologi så får väl se till att göra detta . Ikväll är det träning . Äntligen ! Måndagens träning blev inställd men nu kör vi igen ! Kom precis på att min mobil är borta . Ska nog springa och leta efter den känner jag . Bye for now !


Meeeee today


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ameeen snygg då

2011-08-24 @ 19:17:55
URL: http://jenniferibryssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0