ICECOOLD SHOOWER

Träningen kunde gått bättre men den var kul iallafall och det är huvudsaken . Mickan började snacka om att hon skulle få duscha i kall vatten när hon kom hem .. Jag började fundera på vad dom gjorde i hennes hus om dom byggde om eller något jag fick inte ihop det . Sen kom Frida och ba : Ah juste osv. Sen slog det mig . Dom har slagit av varmvattnet i Nåntuna . Kul ! När man som mest behöver en dusch . Först tänkte jag ; ah men vadå det är skönt med en kalldusch efter en jobbigt lökig träning men när jag väl ställde mig i duschen .. Jag tror aldrig jag har haft så ont och lidit så mycket av en dusch i hela mitt liv ! Och nu fryser jag som en bäbis på nordpolen . Tror aldrig onis har vart till såhär stor nytta förut heller . I'm happy to have my onis ♥


nu ska jag äta kiwi . fast utan plugg denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0